TADI Működési rend koronavírus járvány miatt

Tanulmányi Adminisztrációs és Diáktanácsadó Iroda
Működési rend 2020. április 15-ig

Általános ügyintézés

  • Az ügyintézés, tájékoztatás telefonon és e-mailben történik.
  • A hallgatók tanulmányaival összefüggő tájékoztatása (határidőkről, tennivalókról,) a Neptun rendszeren keresztül történik. 
  • A Neptun rendszeren keresztül történő ügyintézés (kérvényezés, záróvizsga jelentkezés, szakdolgozati témaválasztás, illetve módosítás stb.) folyamatos.

 

Diákigazolvány

  • A 2019/2020. tanév I. féléves matricájával érvényesített diákigazolványokat elfogadják a közlekedési szolgáltatók március 31. napja után is.  
  • Az elkészült diákigazolványokról Neptun üzenetben értesítjük a hallgatót, és e-mailben történő kérésre matricával ellátva kipostázzuk.
  • Az ideiglenes diákigazolványokat e-mailben történő kérésre kipostázzuk.

 

Igazolások

  • A Neptunból kiadható igazolásokat kérésre scannelt formában vagy postai úton küldjük el a hallgató számára.
  • A hallgató által hozott egyéb igazolások (pl. árvaellátás folyósításához vagy GYES igényléshez szükséges nyomtatványok) kitöltése az alábbiak szerint történik: 
    • A hallgató megkeresésére kérjük, hogy postai úton adja fel a TADI címére a kitöltendő dokumentumot, amit kitöltés után elsőbbségi, ajánlott küldeményként visszapostázunk a hallgató címére.
  • Bármilyen egyéb hallgató vagy volt hallgató által igényelt igazolások, dokumentumok, másodlatok kiadása szintén írásbeli megkeresés alapján postai vagy online úton történik.

 

Oklevél kiadáshoz szükséges dokumentumok

  • Az oklevelekkel kapcsolatos ügyintézés a TADI-n továbbra is folyamatos.
  • A nyelvvizsga bizonyítványt scannelt formában a hallgató az ügyintézője számára e-mailben beküldi, melynek hitelessége a NYAK rendszeréből lekérdezésre kerül. A Neptun rendszerben történő beállításokat követően az oklevele kiállításra kerül.
  • Az oklevél kiadásával kapcsolatban mentességgel vagy kedvezménnyel élő hallgatók számára is kiállításra kerül az oklevél az alábbi módon: 
    • A szenátusi kedvezmény igénybevételéhez szükséges nyomtatványt (mely letölthető a kari honlapról), illetve a meglévő nyelvvizsga bizonyítvány másolatát postai vagy elektronikus úton juttassa el a hallgató a tanulmányi előadója részére. 
    • A fogyatékkal élő hallgatók esetében:
    • A Szakértői Bizottság által kiállított eredeti határozat, melyhez egy, a hallgató által írt kérvény csatolandó. A fentiekre hivatkozva, ezen kérelmet kizárólag postai úton tudjuk fogadni. (Természetesen az eredeti szakértői vélemény az eljárás végén a HESEB döntése alapján készült határozattal együtt postai úton visszaküldésre kerül) A beérkezett kérelmeket scannelt formában továbbítjuk a HESEB elnökének véleményezésre. A Bizottság véleményezése alapján a határozat kiállításra kerül, azt követően a Neptunban szükséges oklevél beállítások megtörténnek.
  • Az elkészült oklevelek, oklevélmellékletek, törzslapkivonatok a debreceni HAK által kerülnek kinyomtatásra, ezáltal hosszabbodhat az oklevél elkészültének időtartama. Aláírást követően a hallgatót telefonon értesítjük. Írásbeli jelzése alapján, lakcímét megjelölve tértivevényes küldeményként a felsorolt dokumentumok postázásra kerülnek.

 

A felsőoktatási törvény által előírt 30 napos ügyintézési határidő a rendkívüli helyzetre való tekintettel bizonyos esetekben meghosszabbodhat.
 

Legutóbbi frissítés: 2022. 08. 12. 13:39