Tanulmányi Adminisztrációs és Diáktanácsadó Iroda
Működési rend 2020. április 15-ig
Általános ügyintézés
- Az ügyintézés, tájékoztatás telefonon és e-mailben történik.
- A hallgatók tanulmányaival összefüggő tájékoztatása (határidőkről, tennivalókról,) a Neptun rendszeren keresztül történik.
- A Neptun rendszeren keresztül történő ügyintézés (kérvényezés, záróvizsga jelentkezés, szakdolgozati témaválasztás, illetve módosítás stb.) folyamatos.
Diákigazolvány
- A 2019/2020. tanév I. féléves matricájával érvényesített diákigazolványokat elfogadják a közlekedési szolgáltatók március 31. napja után is.
- Az elkészült diákigazolványokról Neptun üzenetben értesítjük a hallgatót, és e-mailben történő kérésre matricával ellátva kipostázzuk.
- Az ideiglenes diákigazolványokat e-mailben történő kérésre kipostázzuk.
Igazolások
- A Neptunból kiadható igazolásokat kérésre scannelt formában vagy postai úton küldjük el a hallgató számára.
- A hallgató által hozott egyéb igazolások (pl. árvaellátás folyósításához vagy GYES igényléshez szükséges nyomtatványok) kitöltése az alábbiak szerint történik:
- A hallgató megkeresésére kérjük, hogy postai úton adja fel a TADI címére a kitöltendő dokumentumot, amit kitöltés után elsőbbségi, ajánlott küldeményként visszapostázunk a hallgató címére.
- Bármilyen egyéb hallgató vagy volt hallgató által igényelt igazolások, dokumentumok, másodlatok kiadása szintén írásbeli megkeresés alapján postai vagy online úton történik.
Oklevél kiadáshoz szükséges dokumentumok
- Az oklevelekkel kapcsolatos ügyintézés a TADI-n továbbra is folyamatos.
- A nyelvvizsga bizonyítványt scannelt formában a hallgató az ügyintézője számára e-mailben beküldi, melynek hitelessége a NYAK rendszeréből lekérdezésre kerül. A Neptun rendszerben történő beállításokat követően az oklevele kiállításra kerül.
- Az oklevél kiadásával kapcsolatban mentességgel vagy kedvezménnyel élő hallgatók számára is kiállításra kerül az oklevél az alábbi módon:
- A szenátusi kedvezmény igénybevételéhez szükséges nyomtatványt (mely letölthető a kari honlapról), illetve a meglévő nyelvvizsga bizonyítvány másolatát postai vagy elektronikus úton juttassa el a hallgató a tanulmányi előadója részére.
- A fogyatékkal élő hallgatók esetében:
- A Szakértői Bizottság által kiállított eredeti határozat, melyhez egy, a hallgató által írt kérvény csatolandó. A fentiekre hivatkozva, ezen kérelmet kizárólag postai úton tudjuk fogadni. (Természetesen az eredeti szakértői vélemény az eljárás végén a HESEB döntése alapján készült határozattal együtt postai úton visszaküldésre kerül) A beérkezett kérelmeket scannelt formában továbbítjuk a HESEB elnökének véleményezésre. A Bizottság véleményezése alapján a határozat kiállításra kerül, azt követően a Neptunban szükséges oklevél beállítások megtörténnek.
- Az elkészült oklevelek, oklevélmellékletek, törzslapkivonatok a debreceni HAK által kerülnek kinyomtatásra, ezáltal hosszabbodhat az oklevél elkészültének időtartama. Aláírást követően a hallgatót telefonon értesítjük. Írásbeli jelzése alapján, lakcímét megjelölve tértivevényes küldeményként a felsorolt dokumentumok postázásra kerülnek.
A felsőoktatási törvény által előírt 30 napos ügyintézési határidő a rendkívüli helyzetre való tekintettel bizonyos esetekben meghosszabbodhat.
Legutóbbi frissítés:
2022. 08. 12. 13:39