A Debreceni Egyetem Egészségtudományi Kara a hazai egészségügyi felsőoktatás intézményeként magas szintű, korszerű, sokoldalú interdiszciplináris képzéssel, kutatással és fejlesztéssel járul hozzá a munkaerő-piaci igények kielégítéséhez. Ezt a küldetést a kar, az egyetem oktatói, dolgozói és hallgatói közösen, a minőségügy elkötelezettjeként, hazai és nemzetközi partnerekkel együttműködve, a foglalkoztatók igényeit szem előtt tartva teljesítik. A karon 1999-től működik minőségbiztosítási rendszer. A European Fundation for Quality Management (EFQM) kiválósági modell szerinti kari minőségbiztosítási rendszerbe 2006-tól folyamatosan integráltuk az ISO (először 9001:2000; majd 9001:2008, jelenleg 9001:2015) szabvány szerinti minőségirányítási rendszert. Az ISO szabvány szerint működő minőségirányítási rendszert a belső és külső auditorok évente átvizsgálják.
A kar, a szervezeti egységek vezetőinek, oktatóinak és dolgozóinak célja, hogy szolgáltatásaikkal a végzett hallgatók és az őket alkalmazó munkahelyek egyaránt elégedettek legyenek.
A minőségmenedzsmenttel egyetemi és kari kapcsolatos dokumentumok
- A Debreceni Egyetem Minőségbiztosítási oldala
- A DE Egészségtudományi Kar Bemutatása
- DE Egészségtudományi Kar Küldetésnyilatkozat
- DE Egészségtudományi Kar Minőségpolitikai Nyilatkozata
- A DE Egészségtudományi Kar Szervezeti Felépítése
- Minőségirányítási csoport tagjai
- A DE Egészségtudományi Kar Minőségirányítási rendszere (Organogramja)
- A Debreceni Egyetem minőségpolitikája
- DE Minőségfejlesztési terv 2021-2022.
- Minőségbiztosítási eljárásrend
- DE az oktatói munka hallgatói véleményezésének szabályzata
- DE Minőségbiztosítási Kézikönyv (15. kiadás)
- A DE minőségcéljai kari bontásban (2018-2022.)
Minőségügyi dokumentumok - Csak bejelentkezés után!
Elérhetőségek
- Dr. Zakor-Broda Rita Barbara, DE-ETK Minőségügyi vezető
- Kovácsné Orosz Enikő, a Minőségügyi Iroda munkatársa